Khamis, 4 Disember 2008

Semua orang kenal aku seorang yang periang tapi aku sebenarnya penyimpan cerita derita yang hanya aku yang tahu. Rupanya orang hanya pandang luaran sama dengan hakikat dalaman.Aku sesekali rasa sepi,resah dan gelisah.Bagaimana penghujung jalan cerita hidup aku ....................kematian .....?????. sudah pasti. Itu hakikat perjalan hidup akan mati.
Sepi yap.......... disaat ini hidup aku sepi itu yang aku tahu .Aku cuba cari kedamaian sendiri dengan berkawan melalui internet.Ramai gak aku temuai .Mereka ok selalu hantar mesej dan telefon bertanya kabar .Tapi isteri aku pulak tidak memahami ....entah cemburu memanjang bila telefon asyik berdering je........terkadang aku buat tak tahu juga leteran dia .Lantak le.....aku juga mahu kebahagian yang aku simpan 10% untuk diri aku .90% dah aku bagi untuk keluarga .Tapi nilaian pergorbanan aku tidak ada .Sekarang aku nak penuhi 10% yang ada untuk aku.Aku bahagia kemana aku pergi aku ada kawan untuk bercerita.........tak le macam dulu kalau kursus kemana-mana habis kursus aku memerap je dalam bilik.sekarang ada gak kawan yang jemput keluar minun dan bersembang.Apa isteri aku nak kata aku terima je..............................

Tiada ulasan: