Ahad, 14 Disember 2008

IDOLA KU

Berkurun lama aku mencari ............akhirnya aku temui insan kerdil berhati waja.Harungi setiap liku hidup dengan begitu tabah.Biar pun dugaan melanda namun untuk mencari sesuap nasi dia harungi juga.Sepuluh jari aku tabik kat dia .Saat Pertemuan aku dengan dia pada 18 September 2008 ku abadikan disudut kamar hati ku .Syukur pada mu tuhan aku dipersembahkan seorang insan kamil untuk di jadikan kawan .Dari dia aku pelajari erti hidup dan kehidupan.Aku mungkin tidak setabah dia........muga persahabatan kami akan berterusan tanpa ada persengkataan.
Bercerita tentang dia aku teringat sewaktu aku telefon dia ada nenek tua puji dia ............aku cemburu kalau aku dipuji macam tu ...........kau lah sumber ilhan ku cik gu.Terima kasih atas jasa dan pengorbanan yang cik gu berikan pada aku yang daif ini.Anak murid mu yang lain pun mungkin sependapat. Jasa mu mendidik anak watan kalau aku ada kuasa dan pangkat lama aku anugerah.
ITU LAH CIK GU RUSLAN ( HANYA ALLAH MEMBALAS JASA MU)
Posted by Picasa

Tiada ulasan: