Rabu, 25 Ogos 2010

PERTAMA KALI TGK WAYANG

Premiere Screening : The Karate KId



.Sesungguhnya aku adalah peminat Jackie Chan (JC), walauponnnn tak semua movie die aku tau, tapi if tengok movie die, memang akan suke..Sebab die mmg selamba n creative bagi aku..And mungkin jugak sebab bapak aku suke JC, so dari kecik mmg dah terselit minat terhadap aksi kungfu beliau...

So for this movie i know im not going to be dissapointed sebab mmg dah agak yg JC akan jadi sifu to this cool little boy Jaden Smith acted as Dre Parker...itu jalan cerita biasa la kan for kungfu2 nih..But the interesting part adalah macam mana die trained that boy, the way the story goes..Gaya2 pelik si JC nihh..Itu yang ditunggu-tunggu (oleh aku laaaa...)

Its not the typical cerita JC yg die slalu jadi spy/agent FBI ke ape..jalan citer nih mcm ringan but A LOT, i repeat A LOT of moral values...Mane mak2 yg kerap bebel kat anak slalu campak2 baju merata, adalah dinasihatkan bawak lah anak2 korang gi tengok citer nihhh...~ Biar JC pulak sekolahkan dieorg..Mungkin berkesan..Who knows right...~

Yang menarik jgk (bagi aku) adalah lakonan bersahaja si Jaden Smith..Eventhough sometimes nampak la jgk kaku n takde perasaan, tapi agaknye mmg director suruh blakon mcm tuh kottt...Watever it is, aku rasa aku dah jatuh minat kat si Jaden Smith for his coolness..Haha~

*Will Smith and his son, Jaden*

Actually, mmg dua2 beranak nih aku minat..Hahaha~ Erm, tiba2 macam dah x tau nak review ape lagik dahhh..Better stop now..Ouhh one more thing, pictures i googled saja because still didnt received blog kit from nuffnang..Enggak mengapa laaa kannn..~

p/s: during this screening kne tinggal2 hanfon/camera kat luar n ade all the security checked tu kann (just like other premiere screening previously) but sometimes tak payah ponnnn..Serious aku boring sebab ianya akan melambatkan pergerakan, almaklumlah, kalau lepas movie tuhhh jalan nak cepat ajer sebab nak balikkkk..Hahahaha~

1 ulasan:

Zue AnnaLeeya berkata...

vavavava..... spiking london gitu.... hehehehe....

org tgk dvd jer citer nih... huhu!!